Rosa bandet i stan





Rosa bandet i stan idag. Det handlar alltså om bröstcancer. Bra med denna dag. Jag tycker att man hör talas om tjejer som får detta lite då och då, ochså i min närhet.

Många aktiviteter i stan på många olika ställen. Bra!



Nanne Grönvall rev av ett par låtar inne på Nyckeln. Passade på att lyssna en stund. Var också inne på sonens gamla arbetsplats. Pratade med hans kvinnliga fd kollega som var ensam i butiken idag.





Den här typen samlade in pengar till Rosa bandet inne på Nyckeln. Han fick inget av mej då jag redan varit med och samlat in inne på Västerport i samband med det musikframträdande som var där i em. Kollegans son spelade gitarr och vi satt där och fikade och lyssnde. Ungdomarna var jätteduktiga.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att de ordnar bra aktiviteter i stan! Just i lördags var jag dock i huvudstaden i stället.

Cancer är alltid väldigt otäckt och "nyckfullt". Tänk om de hittar botemedel en dag...!

2009-10-05 @ 19:34:05
URL: http://jennysrum.blogspot.com
Postat av: Herta

Det måste vi tro.

2009-10-05 @ 20:17:13
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0