30 års jubileum




Gamla svägerskan efter första äktenskapet frågade mej om jag mindes när vi träffades första gången, nu när vi sågs i helgen? Jag gav ett förslag på tillfälle. Hon trodde dock att vi träffats tidigare. Vi är alt var båda ingifta med två män som var bröder en gång. Hon trodde att vi firade 30-års-jubileum detta år.

Vi har nu bestämt oss för att fira detta. Utan män. Hur vet vi inte ännu. Vi vet inte heller när av den enkla anledningen att vi måste utröna när vi aktuell tidpunkt inträffar.

Men vi tror att det är 2010 alt 2011. Och detta kräver ju sin planering. Vi måste börja i tid.

Måste rota bland gamla foton och annat för att vara minnet behjälpligt. 

Men det kommer att bli kul.

Man måste ha roligheter att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: anne

Underbart! Att det inte är någon av tantalonorna på fotot som är du ser jag ju, men det hade varit härligt med en sådan bild på dig och fd svägerskan! :)



Planera rask, min erfarenhet av "tantövningar" (detta lär klassas som en sådan allt) är att de kan vara MYCKET svårplanerade! :)

2010-04-07 @ 19:36:39
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kommer alltid att vara svägerskor. Hon kan aldrig bli f.d. Jodå vi skall planera.Det är än så länge så kul bara att veta att vi skall ge oss iväg.

2010-04-07 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0