Pajer av alla de sorter


      

Dessa bilder skall föreställa dagen som varit. Jag hade inte kameran med mej. Eller rättare sagt det blev inte att ta fram den. Vi skulle ha möte på jobbet. Man hade sagt mej att chefen skulle komma ut och prata om något...så att jag inte skulle boka in något. Vi hade någon sorts möte, en annan kollega från en annan del av stan dök upp och blandade sig i vårt möte och det var väl bra, viktiga saker som skulle planeras och checkas upp. Sen kom chefen och två andra jobbarkompisar. Sen kom alla på vår avdelning och jag blev ombedd att gå in och ringa några samtal.
En massa pajer, som jag inte har på bild, plockades fram. Först förättspajer och sen ananaspaj till efterrätt inklusive arabisk baklava samt kaffe. Så gott och så mycket kan man beskriva det som.

Vår avdelning har den trevligheten för sig att det äts i tid och otid när man firar någon och det är ju både gott och kul.

Före maten kom SÅNGEN en gång till. Ni vet den där sången om mej som kollegorna diktat ihop. En gång till liksom. De flesta var med idag och det blev tryck i refrängen kan jag säga. Kul!

Kommentarer
Postat av: Selma

Det verkar som om du blivit ordentligt firad. Det är bra, så ska det va.

2010-04-09 @ 08:36:33
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Jess

Men vad hungrig jag blir!

Ser riktigt gott ut!

2010-04-09 @ 18:27:31
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: anne

Sjöng du med själv nu? :)

2010-04-09 @ 22:00:32
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej

2010-04-09 @ 22:31:48
Postat av: Anonym

Men flera på jobbet gick och gnola på ovan där hela em.

2010-04-09 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0