Det är mycket nu.

Söndag -Vilodagen!
Sov ut imorse. Människan behöver sova har jag läst mig till. Senast läste jag om den kommande viktminskningen som bara infinner sig om vi sover ordentligt. Sover vi för lite så ökar vikten. Äntligen en förklaring till oss stressade nutidsmänniskor.
Sov därför ut idag. Klockan 08.30 gick delar av hushållsgemenskapen upp. Åt frukost. två grova rågmackor med ost, ett glas lättyoughurt, en kopp thé och slutligen en kopp kaffe. Äntligen är jag färdig för en ny dag.
Till gymet . Skulle bli tidigare men så mycket dök upp på vägen tex kolla in målningen, strukturera upp tvätten och läsa DN.
Det var instruktör A idag. A är mycket effektiv kan man säga. Men fort gick det och så var passet slut. En dryg halvtimma styrketräning innan, därnere, som alltid om jag hinner. Som så ofta förr hade klengossarna varit där och lagt upp 60 kg vikt på min specialmaskin utan att hänga tillbaka. Jag lyfter inte 60 kg, ännu.
Därefter snabbt vidare till Intersport för framtida planering. Det hela utföll med lyckat resultat.
In på Willys som har ändrat utseende sen jag var där sist och det verkar vara länge sedan...
Hem till lunch som övriga fixat.
La mej en kort stund med en tidning...somnade...vaknade efter en kvart. Tur efgtersom ajg glömt att ställa mobilen vilket jag alltid gör om jag misstänker kommande sovtillstånd.
Prommis till affären. Varför har alla köpt upp sig på Västerbottensost i dessa tider. Nu vill jag inte promenera mera idag? Ja jag vet att det är surströmmingstider men ikväll skall vi ha det och jag vill köpa det nu.
Och ikväll blir det kräftor. Det var många år sedan härhemma.
Först dock kaffe och boken. Tjolaahej!

Kommentarer
Postat av: Skatan

Vilken bok?



Tjolahej ... det ääär mycket nu men jag tänker banne mig prioritera läsning av böcker lite mer ...



Kramar!

2010-08-22 @ 17:30:56
URL: http://skatanstankar.wordpress.com
Postat av: Anonym

Skynda att älska av ALex Schulman.

2010-08-22 @ 20:48:14
Postat av: anne

Jag trodde också vi skulle hinna till gymet idag men istället blev det rumstittning i Linköping...



Tack för all info om fölbitaren! :) Inte visste jag att han var ett så pass nytt påfund! :)

2010-08-22 @ 22:09:11
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Jo.



Det lär vara att kvinns behöver minst sju timmars sömn för att inte fukfettet ska öka, så jag måste nog kasta mig i bingen nu!

2010-08-22 @ 22:10:03
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Filbyter!

2010-08-22 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0