Kväll på gymet.

Ja jag hade inte tänkt mej det idag, att gå på gymet alltså. Men sen blev jag ivägkörd. Familjen hade lite olika orsaker till att jag skulle gymma. Orsakerna behöver vi ju inte gå in på. Bara att jag kom iväg, körde två pass, core och funwalk vilket resulterade i att jag blev både slut och sjöblöt.
Men nu är jag hemma igen och ägnar mig åt återhämtning. Återhämtningen blev lite ingående mycket ikväll men men...mätt blev jag och säkert nyttigt var det. Det är ju viktigt med återhämtning.

Kommentarer
Postat av: anne

Jasså...Vad pysslar familjen med för skojsigheter då?



Sv. Visst är sniglarna äckliga! Dösnuskiga!!!

2010-08-11 @ 21:36:23
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var varierande orsaker till detta.

2010-08-11 @ 21:46:56
Postat av: Mia

hmm... jag skulle behöva en familj som kör iväg mig. Men å andra sidan så mycket som jag har vandrat i skog och mark som jag gjort under den senaste månaden (semester) har jag inte gjort på länge. Det är motion det också. Och frisk luft! Och härliga naturupplevelser!

2010-08-11 @ 22:56:22
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Skatan

Är det bara att "titta in" och köra några pass sådär ... på gymmet?



Måste man inte anmäla sig och betala årsavgift och ... innan man har tillträde?



Kram!



... från en med spontana infall som alltid nästan slår slint för att omgivningen inte är lika spontan ... om du förstår vad jag menar.

2010-08-12 @ 07:44:24
URL: http://skatanstankar.wordpress.com
Postat av: Anonym

Mia: Vandringar i skog och mark är väl jättebra., Det har hållt i alla tider.

Skatan:Mitt gym kräver att man skriver in sig och tecknar sig för ett år, man kan få en provvecka gratis men inte mer.

Vårat gym har människor i alla åldrar och är väldans trevligt, än så länge är det sommar och alla är inte i gång men snart så. Cms bredvid Kullbergs.

Annars vet jag att tex Hjortensbergsbadet har klippkort, tror jag och kanske Stenkullas motionsställe vars namn jag inte har koll på riktigt,..motionscenter eller nå´t.

2010-08-12 @ 08:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0