Välkommen hem igen!

Cybershot har varit på behandling och rehabilitering i två veckor.  Helt plötsligt när vi skulle prata med en person, jag lyssnade och den andre personen sa någonting och jag ville prata tillbaka liksom så kunde jag inte höra vad den andre sa. Det funkade bara om högtalaren var på och det är ju inte alltid man vill dela telefonsamtalet med övriga personer i min närvara, givetvis beroende på var jag befinner mej.  Nåväl Cybershot skickades inoch jag var bedrövad. Hur skulle det bli? Skulle han komma tillbaka i bättre skick eller skulle han vara inoperabel och jag kanske måste konstatera att våra dagar tillsammans var räknade.
Men idag så kom han eller rättare sagt igår kom ett sms att han fanns på ICA butiken här närmast, liggandes ibland alla andra paketen. Idag, hemma ifrån semestern så åkte jag och kvitterade ut paketet.
Cybershop är rejält genomgången.
Följande punkter har efter reparation kontrollerats på mobiltelefonen:
-Beskrivet fel.
- Att den har nyaste programvaran ( inget jag önskade).
-tt displayen/belysningen fungerar.
-Att tangentbordet fungerar.
-Att vibratorn fungerar.
-Att högtalaren fungerar.
-Att mikrofonen fungerar.
-Att kameran och minneskortet fungerar.
-Att systemkontakt/laddkontakt fungerar.
Tänk om vi, när vi har genomgått sjukvård kunde få kvitton likt detta ovan på hur vi är genomgångna? Så att man vet vad man har varit med om eller om det gäller en äldre släkting så att man vet vad den personen genomgått om nu vederbörande inte kommer sig för att fråga doktorn.

Kommentarer
Postat av: anne

Bra idé! Kanske kunde man begära det?

2010-08-06 @ 20:24:27
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet förståss inte om man vill veta allt, fast det kanske är bra. Relevant? Idag skall man väl hellst söka för en specifik sak i taget liksom...?

2010-08-06 @ 21:22:42
Postat av: Selma

Svårt det där när den som varit iväg glömmer och blandar ihop också.

2010-08-07 @ 08:23:45
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0