Gott Nytt År!



Så är det Nyårsafton. Ett år har gått till ända. Ett år som inte har gått den raka vägen utan varit fyllt av alltmöjligt sådant som ínte varit så enkelt. Inte den bästa hälsan varken hos oss eller hos andra, anhöriga vi älskat och stått nära har lämnat oss för en annan verklighet.

Lite kul har vi dock haft. Lite kalasande förståss. En jämn födelsedag som inte gick obemärkt förbi. Kalasande som var riktigt kul och delvis överraskande. Jag skrev inte så mycket, vill som vanligt inte göra det på bloggen men lite finns på länken här ovan.



Sen har vi gjort resan framför andra. Resan som jag drömt om i tio års tid och bestämt att detta år skall det ske. Resan blev av och den blev inte bara så bra som jag hoppades på utan den blev mycket bättre. Visst vill jag åka tillbaka till trakterna där allt enligt i varje fall mitt sätt att se har sitt ursprung. Det kommer att bli mer resor dit. Det är jag säker på.



Så kom det en sommar och det har varit en höst. Dessa har innehållit mycket arbete inkluderat lite vettiga kurser och studiedagar och det har också funnits tid för sommarsemester, kalasande och en hel del tid för de stora spännande resonemangen om livsuppgifterna och vägvalen då en i familjen efter flera års nyttig yrkeslivserfarenhet numera studerar på annan ort. Herta får numera lyssna på dagens frågor och frågeställningar, studentliv och roligheter och annat som ger ungdomsåren innehåll.



Om 2011 vet vi ingenting. Vi kan bara hoppas det  blir ännu ett år då vi får ha varandra, får vara friska, får vara med om roliga spännande men också meningsfulla saker och att det blir ett år som kommer att kännas ganska bra.

Allt gott till Er alla och en önskan om Ett Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Suss

Det ser ut som du haft ett varierat år med alla känslor inblandade. Nu önskar jag dig och de dina ett GOTT NYTT ÅR så får vi se vad det har med sig. Ha en skön nyårskväll!

2010-12-31 @ 16:57:02
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: anne

Ömsom vin, ömsom vatten, men självklart hoppas jag att du och din familj får det bästa av år 2011.



Kram!

2010-12-31 @ 20:37:16
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0