Hoppas det funkar!

Herta och mannen har varit in till stan. Vi började leta kjol men engagerade oss ganska snart i jeans till mannen glatt påhejadet av positiv säljare vilket ledde till gott resultat. Mitt i provningen såg Herta Anne som verkade vara fri från skumtomtar just nu. Däremot hade hon en annan mera fredlig tomte med sig? Hoppas hon kommer att klara detta.
Nåväl vidare på jakten så gav jakten resultat. Den resulterade också i paket till sonen på samma affär som där mannen hittade jeansen och där paketet kommer att hitta sonen.
Det kommer att fungera ikväll.

Kommentarer
Postat av: anne

Lindex!?!?! :)



Jag ville också köpa till son 1 från Johnells (om det var därifrån ni handlade till sonen) men min fredliga tomte och jag har inte riktigt samma smak, så jag får nog handla ensammen.. Han, son 1, brukar bli nöjd med moderskeppets presenter. Oftast i alla fall.



Hoppas ni får det jättekul ikväll?



Blir det middag också? Före/efter?

2010-12-11 @ 16:30:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nog för att jag ligger i feber med jag blev lite förvirrad där med att "paketet kommer hitta sonen" ????

2010-12-11 @ 18:16:32
URL: http://spinninghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0