Katrineholm

Det rätta svaret på bildgåtan var Katrineholm. Hann med en snabb vända på 20 minuter innan jag hade en tid att passa och strosade runt i city. Vet Ni om förresten att man parkerar med P-skiva i Katrineholm?
Hittade en P-plats mittemot Centrum.
Kyrkan mitt i stan.
Jag hade lite tid på mej och hoppade in på första shoppinggatan jag hittade. En snabb visit i en Team Sportia butik resulterade i paket nr 1 för i år.
Känner mig lite nöjd. Har alltså kommit igång även om det inte skall bli så mycket i år.

Kommentarer
Postat av: anne

Katrineholm!?!?!



Hmmm.



Jag har varit på stationen.



Och Donken...

2010-12-02 @ 22:11:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag rekomenderar ett besök i stadsparken i början av juni. Mycket fina blommor (bl a rodedendron och azaleor) och så har dom väldigt god pizza där. :)

2010-12-03 @ 05:47:27
URL: http://justmintoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

I denna stad har många av oss ofta fått vara på fotbollcupér, ganska roliga sådana, spelade i en vettig idrottshall med möjlighet att inhandla korf och kaffe mm vill jag minnas. Sen tror jag att vi sedvanligt har bevistat hamburgarställen. I andra sammanhang har jag jobbat i stan, 1 ½ år faktiskt.

2010-12-03 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0