Fredagsmys



 


Vilken innehållsrik arbetsvecka. Det är fredag och vad gör man då. Jo drar till tajen vid Willys. Man kan välja på två rätter där utöver vårrullar, räkor och kyckling. Alla som kommit före mej har även denna fredag valt kyckling varför jag får välja räkor. Lite spetsat mej jag väljer räkor och lägger till tre vårrullar per person.

På min fråga får jag vet att för att säkert köpa med mej kyckling hem måste jag vara vid Willys senast klockan 14.oo.

Ash, vi är färdigätna, småtrötta, lite slappa och sitter och slöar i soffan.


Kommentarer
Postat av: anne

Vi åt köpepizza.



Efter en städdag fick det bli så, gäller att inte stöka ner köket med matlagning direkt. ;)

2010-01-15 @ 20:22:37
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Selma

Här blev det tråkig Sushi.

2010-01-16 @ 07:56:55
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det kommer ju en lördagskväll.

2010-01-16 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0