Konstigt!






Så var det fredagskväll igen och lagom till kaffet så började Let´s Dance. Men så konstigt det blev. Viktoria Svensson åkte ut. Jag fattar ingenting. En av våra landslagskaptener som det skulle bli kul att följa nu.  Det var kul att se hur hon gick framåt igår kväll. Och sen bara borta.





Igår skrev jag lite om hur det var för en massa år sedan när en av stadens fotbollsklubbar startade det första damlaget i stan. Att jag tänkte bakåt på livet med tjejfotboll osv var kanske inte så konstigt när lite av Let´s Dance igår för Vktorias del faktiskt handlade om att träna på att ta fram sina mer kvinnliga sensuella eller kanske mer sexiga drag...vad nu det är för något?

Jag blev förbannad. Förstår att det kanske  hör till men...


Kommentarer
Postat av: Beate

Kul att du kikade in hos mig igen... och höll med;-)

Såg inte programmet men är ju gammal fotbollspelare själv.

Frågan är om Vickan bryr sig så mycket om sensuella eller sexiga drag. Hon var en av Sveriges bästa spelare genom tiderna och hon är ju gift och hon har en liten Moa, så...

2010-01-17 @ 11:59:23
URL: http://bp-computerart.blogspot.com
Postat av: anne

Jasså! Jag såg inte i fredags. Nu kan jag ju nästan låta bli att titta i fortsättningen då.

2010-01-17 @ 22:34:23
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inte så ivrig. Det skall ju vara om man vill kolla in snickar-Willy kanske. Jag vet inte.

2010-01-17 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0