Test av väskinsats fördröjs pga omständigheter jag fn inte rår över.

Som jag säger här ovan så kommer slutresultatet av min test av handväskinsatsen att dröja ytterligare några dagar. Jag rår f.n. inte över orsaken till detta. Jag har som sagt öppnat förpackningen och stuvat ner det som jag bedömer som livets nödtorft men  jag får inte plats och det beror på, som jag bedömer det, att min plånbok är lika stor, ja inte riktigt men nästan, som själva handväskinsatsen. Av denna andedningen måste plånbokenn bytas ut på något sätt. Kan nämna att jag har funderar på detta under en tid men inte kunna fatta något beslut om detta.

Jag återkommer alltså i ärendet.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men åh, nu känner jag att jag verkligen vill veta/höra en utvärdering av väskinsatsen right nooow! Fast jag har också stor plånbok, så det skulle bli en massa omständigheter såklart...

2010-01-27 @ 22:11:14
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: anne

OK!

2010-01-29 @ 07:07:59
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0