Carl-Philips nya kärleksliv.



En liten cykeltur ner till torget för att shoppa upp sig på lämpliga växter till senaste graven tänkte jag var en vettig sysselsättning att ägna morgontimmarna åt. När jag väl kom iväg och ner till torget så hade vederbörande försäljare av växter SEMESTER och jag unnar dem verkligen det. Gjorde ett snart överslag att jag inte hade lust att åka långväga utanför stan för detta ändamål utaan styrde om dagens kurs.

Tog mej in på Teliabutiken och förlängde mina konton och vidare ner till Claes Ohlsson ´å mannens vägnar. På något sätt tog jag mej därefter in på Kapp Ahl och ok mannen jag lovar att jag inte köpte något i beige.

Hur förhåller NI Er till beige förresten? Är det ok att inhandla trosor och bh:ar i den beige kulören. Minns under min tonårstid när man började köpa dylika produkter framförallt till de övre regionerna så var beige rekommendabelt då inget syntes igenom. Vita bh.ar gjorde detta och var inte lika lämpliga.

Jag hade en praktikant på jobbet för ett antal år sedan och hon informerade mej om att det var TANTVARNING på att handla underkläder i beige.

Är det tantvarning på beige?

Då mannen är indisponibel ett par dagar och sonen i aktiv tjänstgöring på annan ort bestämde jag mej för en lättare lunch på stan. Sitter och tittar på folk och äter min lunch och kommer plötsligt på att jag kan klippa mej, något som ingår i min planering sedan några veckor bakåt i tid men inte blivit av. Sagt och gjort så hoppar jag in på en salong där de erbjuder sk drop in. kastar mig över ( som många andra) senaste nummer av Se & Hör och blir informerad om prins Carl-Philips kärleksliv och en halvtimma efter mitt beslut sitter jag i stolen hos en salong i staden.

För första gången blir jag friserad av en person som inte tjattrar i ett. Så skönt med en människa som kan vara tyst. Nu är jag nyklippt, glad och hemcyklad.



Kommentarer
Postat av: anne

Nog beror det väl på vad man ska ha underkläderna till vilken färg man väljer, är det bara att ha under och inte synas, då är väl beige helt OK, om man ska förföra (wohoooo!!!) då är det INTE beige som gäller. På det stora hela köper jag inte beige i kläder för jag är så färglös i mig själv, min syster däremot är jättefin i naturfärgerna.



Jag som behöver en RELATION med min frissa har bara en endasta gång, i yttersta nödläge hoppat in på en drop in. I Östersund. Det blev en nödklippning och jag såg ut därefter....

2010-07-23 @ 19:29:34
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0