Dagens post....Cellbes!



Ja när man är ledig så är det spännande med posten. Har det kommit något kul i brevlådan idag? Jag gick ut och fann detta, hälsningar från kollegan som varit i Kroatien och sen Cellbes. Denna postorderkatalog som funnits i många år. De har förmodligen min adress sen lång tid tillbaka. Vi har köpt jeans där för snart tjugo år sedan så de hoppas på mej fortfarande. Minns att jag använde jeansen mycket och ofta.

Här är litet av deras axplock idag:

Kanske en nyklänning till sommaren?

En ny klänning till sommarsemestern kanske? Skapligt pris är det också.



Eller varför inte en ny morgonrock elelr badrock eller vad den nu kan vara för något. Lite volanger har den också vilket kanske kan förgylla det hela.


Kommentarer
Postat av: anne

Jag tycker du ska ta och slå till på det blommiga schabraket! Du har ju i alla fall fyllt 50!!! ;)

2010-07-06 @ 17:12:53
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok. Om DU beställer det med blommor i olika kulörer så kan vi ses och tantfika.

2010-07-06 @ 17:29:27
Postat av: anne

Ska vi lägga oss till med ekonomipermanent också? :)

2010-07-08 @ 10:07:01
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske det kanske. Kanske hinner jag till frissan nu på semestern, innan jag börjar jobba, kanske?

2010-07-08 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0