Gräsklippning tillsammans med Andreas Lundstedt


Medan händige mannen funderade kring tvättmaskinen och hittade drivremmen genom att vända maskinen upp och ner, ringde El-och kylservice i Kalmar och väntar på morgondagen då vi får en ny drivrem funderade hustrun funderade kring gräsklippning. Funderingarna övergick i handling och nu är ´gräsmattan till stor del färdigklippt.
Passade på att klippa gräset samtigt med att P1 sände dagens avsnitt av sommar. Andreas Lundstedt var värd för sommarens program. Som sagt, skönt att få lyssna fullt ut till någonting och inte bli störd av alltmöjligt.
Kaffet är numera också urdrucket och ikväll blir det gamla roligheter.

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag tror jag ska ge mig ut på en 1½ timme lång bilresa vid 13-tiden någon dag. Det verkar helt omöjligt att lyssna på ett helt sommarprogram i år och jag som tycker det är så trevligt.

2010-07-28 @ 19:26:37
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: anne

Gamla roligheter? Buster Keaton? Helan & Halvan?

2010-07-28 @ 19:36:00
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var intressant att höra Andreas prata i radion idag. Han pratade t ex om hur det var att ha hiv innan alla visste och om rädslan som han hade. Han pratade om sitt liv och om vänskap. Intressant.

Ja ett sätt att få lyssna på hela sommarprogrammet är att företa sig något. ENSAM.

2010-07-29 @ 00:34:41
Postat av: Selma

Det är skönt att få riktigt lyssna på radion.

2010-07-29 @ 07:23:43
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0