Lager 157



Som sagt, började min dag med en kort visit inkluderat fm-kaffe När detttua sammanhang var avstökat kom kollegan och hämtade mig för en gemensam tur genom det Sörmländska landskapet. Resan var planerad i stora drag sedan en tid.













Kundvagnar

Välkommen till Hälleforsnäs bruk.

Som Ni förstått, en utflykt i vårt vackra Södermanland, till Hälleforsnäs.



Två klänningar för en summa...om man nu vill ha denna modell och kulör.



Tre t-shirts för 100:-.



Levi´s, helt ok.



Personalen hade sina egna favoriter ( kom visst lite emellan)




Jag minns mitt 70-tal, Fruit of the loom. Det var dyrt och det blev sällan, nästan aldrig.



Delar av jeansavdelningen.



Två lunchrätter fanns att tillgå, kycklingsallad och grekisk sallad. Båda såg goda ut men vi valde kycklingsallad med pasta och mozarellaost. Inte alls fel.



Nu åker vi hem.



Men först måste vi ha kaffe...




I trdgården bakom kafeét på vägen hem...



Vi satt länge.



Interiörbilder






Här är det mysigt att fika - Rekommenderas.



Kommentarer
Postat av: anne

Det där ser ut som B&B vid Johanneslund på ...är det 53:an som går E-tuna-Nyköping?



Köpte du något då? :)

2010-07-08 @ 08:00:12
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jess

ärlig dag!

Blev det något fynd?

2010-07-08 @ 08:02:38
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jodå, lite inköp blev det.

2010-07-08 @ 08:03:00
Postat av: Selma

Lyckad utflykt.

2010-07-08 @ 15:20:27
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0