Familjen har reinvesterat.


Nu har vi reinvesterat på telefonfronten.

Nu har vi reinvesterat!

Telefonen har inte fungerat tillfredställande på ett tag. Vad detta innebär? Att samtal lägger av mitt i något jättespännande eller när man pratar med gamla anförvanter...och det är inte kul.

Nu har mannen äntligen fått med mig för reinvestering.Nuvblev  det blev ingen värsting SIEMENS för det vill jag inte ha utan det blev en enkel variant som jag nog kommer att gilla med roliga ringsignaler, enkel programmering, om det nu skall vara nödvändigt, telefonsvarare och en hel del annat kul.

Vissa saker kan man vara utan och vissa kommer vi att trivas med.

Så nu har vi suttit här i kväll med en kopp thé och läst bruksanvisningar. Gissa om mannen är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Ailas

Värsting eller inte, det finns nog tillräckligt med funktioner ändå, även för den som vill ha lite roligt en stund.



Köpte också telefon för lite sen, men den är så enkel att jag lärde mig fort att ringa med den.

2010-06-22 @ 20:47:50
URL: http://ailas.svenskablogg.se/
Postat av: anne

Vi har ett gammalt tröskverk efter den Janssonska släktet på väggen i köket. Det är nästan bara försäljare som ringer på den...

2010-06-22 @ 21:00:54
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå tröskvärk? Häftigt! Ta en bild.

2010-06-22 @ 21:33:20
Postat av: Anonym

Vadå tröskvärk? Häftigt! Ta en bild.

2010-06-22 @ 21:34:24
Postat av: Anonym

Denna telefon är enkel att prata i . Vi fattade hur man gjorde direkt utan att läsa i bruksanvisningen.

2010-06-22 @ 21:35:10
Postat av: Selma

Jag gillar när man kan ringa, ta emot samtal och få välja hur länge man vill prata. Övriga funktioner på en fast telefon, njaäe, kanske.

2010-06-23 @ 08:43:49
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men lite kul kan man väl ändå ha. Och den här telefonen har nästan jag valt själv. Det fanns andra intressanta alternativ inom familjen men alla blev nog så glada när jag gillade denna.

2010-06-23 @ 21:00:39
Postat av: Suss

Många män blir saliga över sådana där tekniska prylar. Jag minns när barnens far kom hemkånkande med en microvågsugn, innan den var var mans egendom. Grannarna kom och micrade sina bullar till fikat.....det var ett tag sen. Glad midsommar!

2010-06-24 @ 16:13:48
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0