Familjen Koltrast

Familjen Koltrast bor kvar hos ossl
Den som har följt min blogg vet också att jag tidigare har skrivit om familjen Koltrast även om jag inte benämnbt dem på så sätt tidigare, Denna familj ha rbosatt sig ovanför ett av våra fönster till stugan. Jag putsade f.ö. alla fönsten när vi var nere i början på maj men nu var detta fönster jätteskitigt...
Hur länge ligger dessa fåglar och ruvar i boet? Någon som vet? Familjen blir helt förnärmad om det skulle vara så att vi vill fika på framsidan? Kan knappt vara i mitt eget hus?

Kommentarer
Postat av: Selma

Ert hus?! Jag tycker familjen koltrast verkar ha gjort det till sitt hus.

2010-06-27 @ 05:56:44
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: anne

Koltrasthuset kommer säkert att gå i arv i generationer så framsidesfikat är det bara att lägga ner.

2010-06-27 @ 09:05:09
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0