Grattis och välkommen...


...att börja prenumerera på Hemmets Journal.



Så började brevet som kom idag. GRATTIS! Här får Du ett unikt erbjudande att prova Sveriges bästa veckotidning till ett troligt förmånligt pris.

Möt våren med Hemmets Journal.

Mode som passar alla
Mat och bakförrådet
Stor chokladspecial
Bästa kladdkakorna
Trädgård och balkong
En stor trädgårdsbilaga
Pyssla hemma
Möt våra experter
Sveriges bästa kryss

Unna Dej Hemmets Journal så får Du inspiration, tips, förströelse och glädje varje vecka. Jag hälsar Dej varmt välkommet bland våra prenumeranter.

Med vänlig hälsning
Håkan Ström
chefredaktör

Ja detta var en rejält förkortad del av det brev som jag har fått idag. Jag inser nu att jag kommer att komma in i den ålder som tydligen är rimlig för att läsa Hemmets Journal. Oj tänker jag. Jag som aldrig nånsin läst denna tidning, jag väljer den inte ens när jag nån gång får vänta på vårdcentralen.

Men nu är det dags. För 75 kronor får jag 12 nummer av denna tidning. Hjälp, jag vill inte. Jag vill fortsätta att läsa mina tidningar. Jag vill läsa Tara och ICa-kuriren lite då och då i perioder. Jag vill läsa mina facktidningar och i de andra facktidskrifter jag antingen prenumererar på eller får via olika medlemskap.

Men jag vill inte prenumerera på Hemmets Journal.

Jag vill inte!



Kommentarer
Postat av: Suss

Så himla typiskt att det börjar med "Grattis", lite extra positivt och glädjande. Du är gratulerad, utvald och varför inte slå till på detta fantastiskt, fabulösa, favoriterbjudande.....

Nääää, håll dig du tills du är mogen att byta till t ex "M-magasin" eller "Vi läser." Där är jag nu! Fick Vi läser i julklapp och den är mycket trevlig.

2010-03-22 @ 22:49:50
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: annebelle

Inte jag heller, än så länge har jag klarat mig från att bli erbjuden den, men jag är himla bra på att tacka nej också.

2010-03-22 @ 22:59:13
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen skall tro att jag tänker tacka ja till detta erbjudande.

2010-03-22 @ 23:00:09
Postat av: Mia

Som väl så är sådana erbjudanden frivilliga... Annars skulle hemmen översvämmas av en massa tidningar av olika slag... ;-)

2010-03-23 @ 05:29:01
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: skogsnuvan

Grattis du har blivit en mogen kvinna hi hi. Som tur är så slipper man om man inte vill. Fortsätt du att läsa Tara och känn dig som ung och allert. Jag läser faktiskt Hemmets Journal mest för att jag fick läsa mammas tidningar sedan hon läst klart men så är ju jag också en gammal kärring fast jag glömmer det allt som oftast.

2010-03-23 @ 08:02:57
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: anne

INTE jag heller! Tur att jag inte fått något erbjudande!

2010-03-23 @ 20:06:14
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer förmodligen, några veckor innan liksom....

2010-03-23 @ 20:26:31
Postat av: anne

Min kommentar försvann här....:o

2010-03-23 @ 21:00:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga M

Hmmm visst är det trist med fördomsfullhet i ålder. Bara för att man nått en viss ålder så förutsätts man börja baka och stå i. Minns att jag som hörde till första generationens jeanstjejer att jag undrade om jag verkligen skulle bli en sån där tant med kappa, hatt och handväska stadigt hängande över armen när jag blev 50. Men det blev jag alltså inte, jeansen hänger på än. Och någon Hemmets Journal blir det inte heller för min del

2010-03-27 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0