Tjejlördag

Tjejlördag på gymet.


Idag var det tjejlördag på gymet. en förmiddag med olika pass, chans till ansiktsmassage eller fotvård mm. Kostade inget alls för medlemmar och andra som ville prova på. Bjöd på gott fika, dricka, ost och kex, vindruvor, melon, oliver, tomater och avlånga kokosbollar. Jättetrevligt!

Lite styrka blev det.

Någon hade lyft 75 kg.





Fikatime



Ost och kex mm



Långa kokosbollar som egentligen benämns något annat.

Nej jag äter inte sådana, nej det gör jag inte.




Jag fick välja på en på se med fuktkräm eller kräm bra för rynkor. Vad tror Ni att jag valde?



Mera rapport om påsarnas innehåll kommer.


Kommentarer
Postat av: anne

Det var härifrån krämerna kom! Heter de inte Augusta Janssons, de där långa...

2010-03-13 @ 23:25:44
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha

2010-03-13 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0