Tantvarning?

Fick nyligen en kommentar från Anne angående Hertas tidskriftsläsning nuförtiden. Herta nämnde för Anne att hon avslutat sin prenumeration på Tara för att istället läsa ICA kuriren.
Kan man hysa oro för att Herta är på väg att bli tant utifrån detta beteende?
Finns det fog för Annes oro over detta?
Herta vet inte...
Dagens förstasida enligt följande:
  • Doktor Åsa: Jag är ingen hälsofanatiker.
  • Festa på musslor, ekosmart.
  • Träna hela kroppen 30 minuter.
  • Sverige - en enda stor ödemark.
  • Inred med naturen, 10 sköna hostboots.
  • Helena om syskon.
  • Handla säkert på nätet.
Detta nummer innehåller också en artikel om Hemnet - den nya medelklassdrogen. Verkar kul om varför vi i tid och otid är inne på hemnet. Skall nog kommenetera detta senare.
Massa fredagsmysmat.
4 snabba vardagsrätter.
En artikel handlar om Italien och om varför vi skall åka dit. Lite om Karibien, Amalfikusten, Sicilien, Rom, Capri mm. Herta blir i alla fall sugen.
Veckans krönika handlar om en tvåbarnsmammas vardag.
Och som avslutning ett korsord som vanligt. Kan väl säga att för att stressa ner så löser Herta korsord. FUnkar jättebra och Herta blir bättre och bättre och hon fixar ibland ICA-kurirens kryss.
Ja jag vet inte. Vad tror Ni? Alla åldrar måste svara. Är det tantvarning på denna tidning.

Kommentarer
Postat av: Carina

Min syster har fredagen som höjdpunkt. Mycket för då kommer ICA-kuriren hem i brevlådan. Hon gav mit t o m en prenumeration men jag hann liksom inte med.

Får ett par veckor sen så ringde en tjej och erbjöd mig en prenumeration till bra pris. Jag tackade nej men sen ångrade jag mig lite. Men bara lite.

2010-10-22 @ 21:49:03
URL: http://justmintoo.blogg.se/
Postat av: anne

Hmmm....Det låter väl inte som att innehållet egentligen skuljer sig från andra, litet glossigare tidningar... Är det layouten som känns...bedagad? Eller har jag fel även där???

2010-10-23 @ 13:20:29
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Selma

Jag har inte läst den på några år så jag törs inte uttala mig.

2010-10-23 @ 21:40:59
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0