Helg

Äntligen är det helg. Fredagskvällen blev sen när jag väl var hemma men nu är det helg igen.
Solen börjar titta fram, mannen pratar om trattisar, Herta måste tvätta och packa inför morgondagen då hon åker på kurs. Herta måste också ner på stan och akutshoppa lite.
Imorgon skall jag som sagt åka någonstans i vårt land. Kan Ni gissa vart?
Ni gissar säkert rätt. Det skall bli jättekul. Seriös kurs förståss, som jag längtat till men också att få komma till en vacker plats i vårt land som jag gärna återvänder till.

Kommentarer
Postat av: anne

Inte en susning!!! Knappast någon stad jag varit till!

2010-09-25 @ 11:31:19
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns förståss andra bättre bilder som är lättare att känna igen.

2010-09-25 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0