Torsdag

Dagens övningar
  • Jobbat 8 timmar.
  • Handlat tilltugg till maten, kanske inte tugg förresten.
  • Handlat dill och mackor.
  • Skalat potatisar.
  • Arrangerat ett kryss som mannen kom hem med, ifrån svärfar som vi skulle vattna medan han vandrar i fjällen och sen skulle vi behålla det!
  • Fundrar nu på nästa steg.
  • Fundrar på engelskan.
  • Fundrar på aktuell kaffebryggare på lördag.
  • Fundrar på lördagskvällens outfit.
  • Finns det en outfit som även passar sonen på lördag fast under dagtid? Svar Nej
Undrar när de dyker upp?

Kommentarer
Postat av: anne

Varför svar nej?

2010-09-09 @ 21:29:47
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet inte om sonen accepterar detta?

2010-09-09 @ 21:55:41
Postat av: Suss

När det gäller kondis i Örebro föredrar jag konditori Wasa, men det ligger mitt i stan, vid Nikolaikyrkan. JÄTTEGOTT bröd och säkert tårtor också.

Sedan lär det finnas ett bageri i Almby som heter Bullvivan, men jag vet inte säkert om de har tårtor, jag tror det och de gör också goda saker. Jag bakar utmärkta prinsesstårtor, men........

Hälls rekommenderar jag inte, de var bättre förr, som gamla reaktionärer brukar uttrycka sig.

Fröken Brogren på väster är också ett bra ställe.

2010-09-09 @ 22:03:01
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0