Kalasande med familjen

Idag har vi kalasat tillsammans. Denna förrätt inledde måltiden.
Varmrätten blev så här.
I denna måltid ingick att vi fick välja efterrätt mellan ett antal alternativ. Herta gjorde detta val, glass med chokladmoussé.
Glassen i helfigur.
Sonen gjorde detta val. Hans chokladkaka längst upp till höger i bild syns knappt, upptäcker jag nu.
Och vem har nu gjort detta val, jo mannen min. Vissa människor har tydligen en svaghet för Banana split efter maten sådär.
Och sist men inte alls minst, gott kaffe på maten.
Idag var det sonen som valde restaurang. Vi promenerade runt och rekade lite och här fick vi hyffsat god mat i stora mängder inklusive efterrätt och kaffe. Vi hade som vi såg två alternativ till detta, den ena hade dock bara besökare över 70 när vi tittade in och det andra som verkade vara i två våningar och trångt och mysigt var fullsatt.
Här åt vi idag.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Oj, en bananasplit efter en stadig måltid skulle jag inte fixa, men säkert helt ok om man orkar. Om ni firat något så vill jag härmed gratulera!

2011-04-03 @ 01:14:29
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken delikat dag för er! Ser jättegott ut, alltsammans.

2011-04-03 @ 07:49:13
URL: http://miatankar.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack det är inte riktigt dags ännu men lite i förväg.

2011-04-03 @ 09:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0