Morgon på gymet...

Hon var helt galen idag, instruktören på funwalkpasset. Hon stod och hoppade rakt upp och ner, för sig själv liksom. Helt galet! Helt plötsligt säger hon att det bara är tre minuter kvar av passet. Va! Det måste väl ändå vara fel.Men passet var slut. Herta hade inte hängt med. Jag fortsatte en trappa ned till magmaskinen inkluderat en annan kul aparat på samma våningsplan. Sen hittade jag löparbandet på väg till duschen...
Undrar Ni över dessa fikabilder, igen. Jag tyckte jag behövde något efter passet. Hellmans är bäst.

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag tar gärna mackan och gärna på Hellmans, men vill helst slippa gå på gymet.

2011-08-18 @ 22:25:42
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0