Idag är det min dag?

Första semesterdagen då övriga familjen är i arbete. Vad gör jag med den. Det är faktiskt min egen dag. Tänker baka bullar till att börja med. Shoppade mjölk på en av stadens butiker i söndags kväll. Det var detta som fanns. ja mini köpte jag i alla fall men vanlig mjölk var slut och östgöta fanns en förpackniing. Känns onödigt att köpa mjölk långt bortifrån( i mitten) men måste för min "agendas" skull.
Eventuella aktiviteter skulle kunna vara:
  1. Baka bullar.
  2. Hitta köksbänkarna.
  3. Plocka iordning i badrummet i lugn och ro.
  4. Arbetsrummet ( måste få motivation först - kommer nog inte idag).
  5. Ogräsbekämpning utomhus ( kanske).
  6. Hallen - allmän röjning av diverse.
  7. Källaren - har ingen lust.
  8. Gymet ( tveksamt - kanske)
Jag har satt i gång med projekt nr 1, bullbak.

Kommentarer
Postat av: Carina

Östgötamjölk låter ju bra. Vad jag har hört, som ju är mindre bra, är att mjölken kommer från kossor i ÖStergötland men sen transporteras till nåt mejeri i Skåne och sen tillbaka hit upp. Vad har man då tjänat? Dubbla transporter tjänar väl ingen på.

2011-08-17 @ 07:53:13
URL: http://justmintoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0