Daniel Lindquist i stan

En timmas fin konsert kunde vi lyssna till idag. Egentligen skulle det nog återstädas och plockas i det aktuella rummet men men...lite fin musik kan man nog lyssna på innan tänkte jag och motiverade mannen, som inte var svårmotiverad alls. På med något anständigt och iväg till en av stadens gallerior. En timmas fin konsert var vad vi fick lyssna till, med Daniel Lindquist och Tunabergskören. Vad vi stoppade i oss? Vet inte om jag vill visa detta efter gårdagens rapport. Men ok då...
Ha en fortsatt fin 2:a advent, alla bloggare...eller bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: skogsnuvan

Musik är aldrig fel och inte räkmackor heller så jag förmodar att det blev en trevlig kväll.

2011-12-07 @ 15:51:09
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Det var mitt på dagen i ett av stadens köpcentrum.

2011-12-07 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0