Jalla Jalla, åk iväg nu!

Nusituationen!

  • 6 ( sex) stycken stora sopsäckar med diverse från gamla arbetsrummet.
  • 3 (tre) kassar med gamla tidningar.
  • 5 (fem) kassar med diverse har ställts in på vinden. Orkar inte mer just nu.
  • Tjock-Saba skall få åka till Öppen Hand i veckan som kommer.
  • 2 ( kassar) med roligt användbart kontorsdiverse åker till samma ställe.
  • Mannen skickas med allt skräp till sopstationen. Omedelbart.
Kanske orkar jag dammsuga nu?
Kanske orkar jag torka golv?
Kanske orkar jag därefter göra något juligt? Nja till det finns ingen kraft idag.

Jalla jalla! Jag vill inte se detta mer nu.

Kommentarer
Postat av: Selma

Visst önskar man att det bara tjoff försvann när man då varit så där duktig.

2011-12-11 @ 16:40:06
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Inga Magnusson

Vad är nu detta??? Alla städar ur och slänger??? Både Du och Selma bara röjer!!!!

2011-12-11 @ 23:01:42
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0