Visst sa hon Kladdkaka.

Visst var det sant som jag skrev i mitt förra inlägg. Den intressanta frågan är dock, varför sa de så och vad beror det på att de pratade kladdkakor på en somatisk avdelning sådär. Jag tror att personalen får ett överskott på kladdkakor, ja inte bara på sådant som kladdisbröd utan på en massa olika fikabröd. Jag tror de föräter sig och slänger in gåvorna från anhöriga i frysen i stället. Och plockar fram vid behov i stället.
Eller vad tror Ni var anledningen till personalens prat?
Ja varför har man mycket kaffebröd på avdelningen. Jag tror att de har ett överskott på fikab

Kommentarer
Postat av: Selma

Jaa, du, svårt att veta.

2011-12-29 @ 03:08:03
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Suss

Det låter som en rötmånadshistoria, men är säkert sann, för det är nog som du tror. Ja kära nån, jag ska ALDRIG ge bort någon kladdkaka känner jag.

Norrlandsvägar kan vara rena skridskobanan, ta det försiktigt!

2011-12-29 @ 19:00:52
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0