Tänker på ingenting.

Pga olyckliga omständigheter bidde det inte gymet ikväll. Ja olyckliga och olyckliga men det bidde inte det. Kanske annan dag,kanske. Det bidde middag med mannen i stället. Det bidde småtrevligt och sen bidde det lite TV. Det bidde lite halvåtta hos mej först och Simon and Tomas sist och därimellan en timma på motionscykeln tillsammans med ULLAREDsprogrammet.
Jag kan inte fatta att jag sett detta igen? Vad är det som får männniskor att titta på detta program en hel timma.
SVAR: Motionscykling. Man cyklar och cyklar och tänker på ingenting.

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Låter som en trevlig sysselsättning - ja, att inte tänka på någonting ;-)

Gomorron Herta

2011-02-22 @ 07:09:26
URL: http://stattinskan.blogspot.com
Postat av: skogsnuvan

Har du ett sådant band man sett på tv där man kutar och kutar och inte kommer någonstans ungefär som en hamster som kutar runt ett hjul

2011-02-23 @ 10:12:13
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: anne

Vår motionscykel låter så pass mycket att jag inte tror den skulle funka i närheten av TV:n...Eller så är det bara min ursäkt för jag tycker sådan cykling är det tråkigaste som finns...

2011-02-23 @ 19:22:43
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Jag har inget modernt attractband eller vad det heter utan en rejäl motionscykel inköpt pga olika omständigheter däri den var hjälpsam.

2011-02-23 @ 19:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0