Sista semesterdagen



Julledigheterna börjar gå mot sitt slut. Idag är det sista semesterdagen. Ja jag är ledig lördag och söndag förståss men då jobbar jag vanligtvis inte, inte på jobbet i alla fall.

Dagens förmiddagsfråga blir därför: Skall jag ge mig iväg med skidorna eller skall jag lägga mej i soffan alternativt sängen med en ny ( ja inte helt ny men oläst av mej) bok. Som kuriosa har jag åkt en hel del skidor i jul, skottade snö igår kväll och har gräsligt ont i nacken av allt skidande samt skottande och dessutom är det första dagen som jag är ensam hemma här.... sen ja gick på ledighet och jag inte måste göra något?

Det är dessutom plusgrader och snöar alltmer...

Kommentarer
Postat av: Mia

Med tanke på allt du redan gjort... så tycker jag soffan har gjort sig förtjänt av ditt besök!

2011-01-08 @ 10:38:33
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0