Tidigare vår!

För kännedom vill jag bara kort meddela att nu vill jag åka iväg någonstans till sol och värme.
Jag vill ha:
  • Sol
  • Värme
  • God mat
  • Kafeér
  • Intressanta gamla hus och byggnader
  • Gamla kyrkor
  • Vita stränder ( om möjligt)
  • Vandringsleder ( kan även få finnas i stadsmiljö)
  • Gärna chans att träffa mer  lokalbefolkning än de som städar mitt rum och ser till att jag spenderar rejält med pengar på mat och shopping.`
  • Jag vill inte flyga jättelångt
Har Ni några ideér?

Kommentarer
Postat av: skogsnuvan

Tänker osökt på Sardinien men det är kanske för tidigt för att åka dit. Kanske i Maj.

Sedan finns ju Maderia en ö jag alltid velat besöka och vandra upp i bergen. Där är varmt hela året och massor med blommor men finns inga sandstränder vad jag vet. Däremot har man saltvattenpoler.

2011-01-30 @ 15:30:20
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: anne

Albufeira kanske?

2011-01-30 @ 21:54:22
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0