Äventyr utomhus.

Nu har vi löst biljetterna till Palstorps hage Denne krabat och hans eller om det är hennes kompis står och väntar när vi kommer.
Lite om vad som händer.
Nu börjas det.
Och vidare skall vi.
Hur skall detta sluta?
Väldans spännande är det. De framför oss tillhör inte vårt sällskap.
Det gällde verkligen att hålla tungan rätt i mun.
Denna äventyrsbana sträckte sig över ett ganska stort område.
Och sen har vi det här...
Under banan huserar myrorna och dit vill man inte komma, ramlandes.
Öppna landskap fanns det också.
Vi hann också grilla korv och ...
äta bullar.
Där fanns också Rosas affär. Är det någon som vet vem hon är?
Rosa säljer egna alster, dock inte dem hon har på hemsidan utan andra. stora tavlor från tre papp och uppåt. Hon säljer också lite kläder för den som vill, lite keramik, lite smycken och ja Ni vet lite allmänt diverse. En del fina saker hade hon o ckså. Dock inget som passade mitt  hem  inklusive plånbok.
Denna hönsgård fanns också på väg upp mot höstacken dit alla barn sprang för att hoppa ned igen och sen upp och ned hela tiden. Kul!
Vilket kul ställe detta är.

Kommentarer
Postat av: Suss

Där var mycket roligt på en och samma gång. Jag skulle nog ha ramlat ner, balansövningar är inte min starkaste sida. Fast, klättra kan jag dock! Roliga bilder visar du i alla fall!

2011-07-08 @ 22:09:44
URL: http://leontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0