Varmt på rundan

Skulle gått upp tidigt för dagens powerwalk men inte blev det så. Gav mej iväg efter frukost och värmen började komma. Mötte två äldre damer med hund, en äldre man med hund och en man som verkade betydligt yngre men tröttare, också denne  man med hund. Såg en kvinna med parkerad cykel letandes svamp. Blev omkörd av gamla grannen som flyttat till lägenhet men som cyklar snabbt och slutligen mötte jag fyra damer i min egen ålder i snabb powerwalk. Funderade varför en handikappcykel och en annan cykel stod parkerade utmed krogstråket härhemma? De stod fortfarande kvar när jag kom hem.
Nu skall jag ha kaffe.

Kommentarer
Postat av: anne

Har ni ett krogstråk???

2011-07-28 @ 17:19:36
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp det har vi. Många fredags- resp lördagskvällar och nätter.

2011-07-28 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0