Det går inte.

Jag har kunnat blogga tidigare både från datorn hemmavid, vilken jag fortfarande kan om jag bara befinner mig där det råder mobiltäckning...och också från min mobil. Nu i helgen då det strulade med blogg.se slutade jag att kunna mobilblogga- Någonting är det som inte fungerar längre men jag fattar inte vad. Någon som vet vad jag gör för fel.
Så här gör jag:
Jag skriver ett mess, klickar upp en bild som jag har i kamerans fotoalbum, klickar mig till mina kontakter, väljer ut Bloggen dvs det tfn nummer jag lagt in för länge sedan och som fungerat länge nu fram till i helgen. Sen klickar jag iväg messet MEN DET KOMMER INTE DIT DET SKALL DVS JAG KAN INTE SKICKA UPP MINA MEDDELANDEN FRÅN BLOGG.SE LÄNGRE. Vad gör jag för fel. Jag är i akut behov av hjälp för såhär varken kan eller vill jag ha det.
Tacksam för svar ( är det inte så man skrev en gång).

Kommentarer
Postat av: anne

Som det verkar har alla mobil-mms-bloggare samma problem sedan i onsdags. Vi får väl testa om blogg.se fixar problemet eller om man behöver lägga in funktionen igen på sin blogg som man gjorde från början (hur det nu var, jag har instruktioner i något inlägg från förra året). Annars kan man blogga via mobilen utan bilder men genom att logga in som vanligt och sedan klicka på "ändra redigerare" i nedre, högra hörnet under inläggsrutan. Med "normalredigeraren" kan du bara skriva rubrik, inget i inläggs rutan.

2011-06-07 @ 13:14:22
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: skogsnuvan

Jag har inte tittat på bloggarna på några dagar för här åskar det så huset skakar och har gjort så i två dagar nu och vis av skadan med förstörda datorer så kopplar jag ur allt som går att dra ur väggen. Ändå hann jag inte rädda min bärbara telefon. Är det inte storm så är det något annat. Sånt är livet

2011-06-08 @ 16:12:01
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0