Har jag missat något i menyn?

Måste hitta på nå´t. Föreslog därför några kompisar en utflykt till havet och Herta fixar. Här har fixats små kycklingklubbor. Tänker komplettera med:
  • salami
  • fetaost
  • svarta oliver
  • gröna oliver
  • tomater
  • annat grönt som finns just då
  • pastramiskinka
  • tunnbröd
  • god ost på tub
  • melonskivor av olika sort
Nu hoppas vi förståss på solsken och kanske bad i morgon. Förresten har jag missat något i menyn?
Bilden ovan föreställer en av våra tidigare utflykter. Mannen kom inte med på bild, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Sara

Å vad hungrig jag blir :-) tycker det ser bra ut även om just jag skulle sakna potatissallad men är ju mer för att jag skulle kunna leva enbart på det



Hoppas ni får det underbart fint.

Vi brukar oxå åka till ert hav ibland och bada, just nu minns jag inte vad det heter men man passera båthamnen och sen öppna hela badet sig och vissa dagar hade de bakluckeloppis där.

Önskar er en superhärlig dag



Med kärlek Sara

2011-06-18 @ 07:09:05
URL: http://varstorafamilj.blogspot.com
Postat av: Britt

Något gott att dricka kanske?

2011-06-18 @ 09:37:36
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0