Slut med facebook

Sex miljoner människor har lämnat Facebook i USA

Läser i Expressen idag att nu är det över. Nu har vi fått nog av facebook. Sex miljoner människor har redan lämnat detta sociala media i USA enligt artikeln, vilket enligt densamma kan vara riktvisande... En viss grupp har lämnat. Vilken denna är dvs vilken typ av människor som lämnat och varför framgår inte av artikeln.  Tydligen är vi några som förmodas göra likadant som storebror i väst. I Sverige är vi 45 % av vår befolkning som är med på fejjan. Tillhör Du dem?

Kommentarer
Postat av: göran mörby

de som hoppar av är väl de som inte tål få lite påhopp är man med på en sån här öppen sajt får man tåla lite för min del är jag kvar till livets slut

2011-06-15 @ 02:45:50
Postat av: Erik

Facebook bevisar hur lätt det är att lura och påverka folk. Speciellt svenskarna är ovanligt dumma i huvet. De går med i facebook för att alla andra gör det.

2011-06-15 @ 05:23:57
Postat av: Sara

Nej jag har har aldrig riktigt förstått förtjusningen med fejjan.

Jag går min egna väg istället och gillar att blogga :-)

2011-06-15 @ 05:55:41
URL: http://varstorafamilj.blogspot.com
Postat av: Selma

Jag finns där. Det blir vad man gör det till tycker jag.

2011-06-15 @ 09:25:43
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0