Trött

Livet är omvälvande. Känner mig så trött och längtar efter semester. Har egentligen gått på midsommarledigt vilket innebär kompledigt from imorgon, är dock inbjuden att vara med när en samarbetspartner  avslutar sin tjänst imorgon och har inbjudits till en innehållsrik dag m.a.a detta. Sammanhanget känns kul även om jag sitter här som en trasa. Skall man ha med sig något. Nja kanske? Kanske inte? Vad tycker Ni? Kanske tar jag med mej något t ex en bra pocketbok. Till denna person skulle jag kunna tänka mej att ta med en bok som jag har läst själv...som är bra...fast kanske hinner hon inte läsa. Tänkte på att jag kunde hoppa in på en mack och skaffa något sommarspel typ krocket a´99:-. Såg att denna summa var den aktuella någonstans där jag passerat tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Hmmm... ser ut som trevligt läge, alldeles lagom ansträngande!



Hoppas Du får en trevlig midsommarhelg!

2011-06-23 @ 07:59:24
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: skogsnuvan

Ska du ha med något så varför inte ett krokettspel. Det var långe sedan jag spelade det men minns att det var rätt kul.

2011-06-23 @ 20:22:34
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0