Sitter på Hellmans, igen. Ja igen och igen...

mms_img11912 (MMS)

Sitter på Hellmans, igen. Ja igen och igen förresten. Det var ett tag sedan men har jag en ledig dag så. Lediga dagar dyker inte upp så ofta. Kaffe och macka innan jag uträttar vidare... Och vet Ni vem som jag såg när jag plötsligt tittade upp från ''På andra sidan solen'', pocketboken jag läser just nu? Det är sådant som kan hända i mindre städer. Att man ser någon man känner igen. Jo jag såg som hastigast Anne från Stigis på väg ut från Hellmans gård...när jag lyfte upp blicken från Maria Ernestams bok. Ja så kan det vara.


Kommentarer
Postat av: anne

Ha!



Var jag ensam? ;)

2011-05-13 @ 16:48:45
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej hann inte se riktigt men tror det var en människa till.

2011-05-13 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0