En ny tid på andra sidan.

Just nu befinner sig livet i en mellanperiod. En period mellan det gamla och det nya. Gammalt skall avslutas, avslut och avsked( hittar inget bättre ord men det borde finnas) skall göras. Nya saker skall börja tas in och nya kunskaper skall läras för att användas. Känslan just nu är inte en tunnel men däremot en känsla av att inte veta hur det kommer att bli. Däremot ser jag ljuset och grönskan och jag tror att det blir nytt och annorlunda. Och kul. Och viktigt. Och intressant. Jag måste hinna allt nu och inte glömma något.

Kommentarer
Postat av: anne

Och jag som befinner mig på en sådan "andra sidan" är stundtals förvirrad, stundtals mycket nöjd och belåten.



Och! Je ne regrette rien!

2011-09-09 @ 05:42:17
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Det här låter spännande och pirrigt. Tur att Du ser ljuset i tunneln och jag hoppas att Du hinner fortsätta blogga också.

2011-09-09 @ 07:34:40
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0