Vad skall jag ta med?

Jag har inte berättat vart jag skall ännu men jag måstte ha olika kläder med mej.
Transporten skall ske med natttåg både och åter så jag måste ha sköna reskläder och bekväma sovkläder med vilka jag kan gå ut på toa och dusch i tågkorridoren på nätterna.
Hyffsat snygga men bekväma studiedagarskläder?
Bra promenad/gympaskor till uteaktiviteten efter första dagens slut. Denna förening har alltid en uteaktivitet innan kvällens middag dag ett. En rejäl runda medelst tipspromenad vilka två personer, alltid desamma, iordningsställer.
Badkläder...pool finns utomhus med vidunderlig utsikt kan man se på bilderna.
Tre par skor: gympaskor, lite snyggare skor till middagen dag 1 och hyffsade innetofflor att traska till frukost och under dagtid på studiedagarna.Vi bor på samma ställe som konferensen och hotellet är ganska litet så det går snabbt att hämta gympaskor vid utevistelse.
Enkellakan och eventuellt kudde ( till liggvagnsresan på väg åter hem...endast sovpåse och ryggstödskudde i min liggvagnskupé)
Den stora frågan blir nu, skall jag ta en liten väska typ weekend med Ryanair eller en storlek större. Lappe måste med också då där finns arbetsuppgifterför mej i sammanhanget.
Här finns lite att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0