Montenegros bästa godis.

I väntan på mina semesterbilder så kan jag roa er med att berätta om Montenegros bästa godis. Herta har nu inte ätit godis under semestern. Som ni vet har hon mest ätit grönsaker. Värmen stoppade oftast annat matintag. Men när det är så varmt. Vi pratar 40 grader varmt och mer, så ville Herta ha lakrits. Hon blev liksom sugen på det. Ganska snart hittade hon dessa påse i en supermarket. Så gott. Köpte hem två påsar och drygt en påse är kvar. Den har Herta nu lagt undan för vissa speciella tillfällen.

Kommentarer
Postat av: vuxenmamman

Tack för titten hos mig! Jag är riktigt sugen på att åka till Montenegro.
Vår resa är planerad så att lakrits i massor följer med som sällskap! Jag vet av erfarenhet att jag blir sugen på det när det är så varmt!


Svar: Ett tips på ett lite varmare land. Åk dit om du får möjlighet nångång.
Herta bloggar

2012-08-12 @ 22:27:44
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0