Powervalk till styrelsemötet.

 
 
Jag tar mig över bron till Kungsholmen. Sen blir det lättare att hitta.
 
Alla dessa fina broar att gå över i vår huvudstad.
 
 
Som jag misstänkte kan man gå en strandpromenad hela vägen de tre kilometer jag behövde gå.
 
Man ser fler broar.
 
 
Jag mötte många joggare, powervalkande människor, folk med hundar, folk med bara sig själv osv. Här fanns alla.
 
 
Här kommer de, några av de alla.
 
 
Och sen så några småbåtshamnar.
 
 
Båtfolket finns här också.
 
 
Här kan man sitta och fundera.
 
 
Karlberg
 
 
Ett trevligt sommarcafé.
 
 
Länkarna har drivit deta fik i många år. Jag visste inte att det fanns men rekommenderar dej att gå dit.
 
 
 
Jag tycker denna bild talar för sig själv.
 
 
Hängmatta för den som vill.
 
Hade några fler bilder, koloniträdgårdarna bredvid och sen är jag framme dit jag skulle. Många större fastigheter ligger aldeles i närheten fast utan synhåll tack vara grönskan.
 
Gå den rundan. Jättefint.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Jsg älskar att promenera i Stockholm när det är vackert väder, det är en så vacker stad med idel fina överraskningar. Vi var en del förr på Kungsholmen när sonen bodde där på Igeldammsgatan, nedanför St Görans sjukhus, sen blev det bredvid Fridhemsplan på två olika adresser.

Svar: Vi traskar vidare.
Herta bloggar

2012-08-17 @ 04:42:53
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0