Sommarcafe hos Länkarna på Södermälarstrand.

Jag hittade snabbt promenadvägen utmed vattnet utmed Södermälarstrand. Visserligen var jag kaffesugenmen utsikten först tänkte Herta. Jag skippar kaffet. Passerar vackert här och var. Så dyker fiket upp ,bara sådär. Ni vet ett stort sommarcafe nedstig gräsmatta,leksaker för ev bar osv, bredvid vattnet, innan koloniträdgårdarna. Ash tänker Herta. Måste hitta rätt först. Letar upp dit jag ska vilket visar sig vara direktovanför fiket. Tre minuter och jag är där. Människor joggar förbi och solen skiner.


Kommentarer
Postat av: Eva

Mys! :)

Svar: Ja detta var ett jätetrevligt ställe som jag inte visste att det fanns.
Herta bloggar

2012-08-14 @ 16:42:28
URL: http://provtyckningar.blogspot.com/
Postat av: Selma

Det där såg smarrigt ut!

Svar: Gå dit om Du någon gång är på Kungsholmen sommartid. En bra organisation att stödja också tycker jag.
Herta bloggar

2012-08-15 @ 13:12:06
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0