Så är jag då på väg.

img_8573 (MMS)

Så är jag då på väg. Passerar just nu ett område med total översvämmning på höger sida. Hinns det med så väntas kaffe hos Selma. Jag skall tydligen titta på hennes nya skåpide' avseende öppna skåp,  en, en ny mera överskådlig modell.  Läser i Anitas blogg(kolla Det skall vara lätt att leva -bloggen) att där inbjuds också till kaffe. Plus en annan som har inbjudit till kaffe. Har hälsat på många i byn som jag inte träffat tidigare. Kul och trevligt. Synd bara att en anhörigs hastigt påkomma sjukdom blivit anledningen.  Nu är det tio mil till Selma.


Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Kul med bloggvänner efter vägen!

2012-01-14 @ 11:10:51
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0