Karhu-skor från mannen.

 
Mannen gillar inte att Herta med jämna mellanrum uppmärksammar på sina defekter. Mannen är mycket förstående men han är samtidigt rejält åtgärdsinriktad. Har man skor som gör ont eller inte passar skall man inte ha dem resonerar han. Herta däremot använder sina skor tills de är slut. Idag var Herta och mannen på stadsvandring i staden på Ön. I den lilla Reebook-butiken på ortens lilla huvudgata får man alltid bra hjälp. Här har vi köpt skor i många åt. Provade ett par dojor som var mera typ walking men de var alldeles för hårda för att vara i Hertas smak så här i sommartid. På Hertas fråga om det fanns något likvärdigt dvs som inte gjorde ont någonstans kom damen ifråga med dessa. Skorna sitter som gjutna runt foten, Klämmer ingenstans alls och är helt ljuvliga. Kombinerade till att kunna användas till lite alltmöjligt. Det enda som är tveksamt är färgen. Herta gillar färgen men de som vet i vad Herta har sin dagliga gärning tänker att dessa kanske inte passar sådär dagligdags på jobbet, Vi får se, nu är det semester.
 
 
Som sagt de kommer nog att bli kanon. Rapport kommer givetvis.

Kommentarer
Postat av: skogsnuvan

Äsch klart du ska ha skona om dom är sköna. Det är väl uppiggande med lite färg så vem skulle tycka illa vara om du inte är begravningsentreprenör möjligen.
Det är dessutom modernt med färg iår. Jag har vräkt till med ett par blommiga foffatofflor men skulle gärna ha ett par joggingskor om jag hade råd

Svar: Skona är helt kanon. Struntar i färgen. Få se om jag kan ha dem på jobbet.
Herta bloggar

2012-07-19 @ 09:29:08
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Hejsan Herta.
Tack för att skrev en rad hos mig när du var inne.
Det blev jag superglad för.
Jag har ont i min vänsterfot och ben så jag har riktiga doningar på fötterna också.
Gortex med inlägg i vänsterskon.Jag skall operera om foten till hösten.Hoppas att den blir bättre.
Dina jogging är superläckra.
Kramizzzzzz
Mysig fredag på dig

Svar: Ibland blir man trött på inlägg. I dessa var det så skönt utan, för mej. Säkert inte för alla.
Herta bloggar

2012-07-20 @ 00:24:49
URL: http://lotta-hippsomhapp.blogspot.com/
Postat av: Inga Magnusson

Han som gjorde dem gillar nog Färjestads hockeylag!

Svar: Tror jag det. I varje fall var de så sköna utan diverse kompletteringar så jag var bara tvungen. Blir intressant när jag tar på mej dem på jobbet sen efter semestern, om jag kan ha dem på jobbet? Kul att har hockeykoll:)
Herta bloggar

2012-07-20 @ 06:18:17
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Inga Magnusson

Klart du kan ha dem på jobbet om du inte ska på bal förstås.

Svar: Njae sådant är inte mitt jobb. Får prova mig fram
Herta bloggar

2012-07-20 @ 10:11:37
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0