Sonen hyrde en film.

 
 
 
Sonen åkte och hyrde en film, Twilight 1. Vad är nu detta. Var det inte många som skrev en massa positivt om denna film. Vad är detta för något? Sitter just nu och inväntar slutet på denna. Gillar f.ö inte vampyrfilmer. Minns en gång för länge sedan när jag såg en annan film med en snarlik födsel. Absolut osmakligt och det värsta jag sett. Kan förstå att många gillar den här filmen, förstår det fina i den, spänningen, känslorna, en riktig Romeo och Julia. Jag kan inte se detta, Kvinnan, huvudrollsinnehavaren säger i telefonen till sin pappa när hon ringer hem och behöver prata. Hon skall föda en son, en blandning mellan en varulv och en människa som äter upp henne inifrån liksom. Hennes pappa vill komma men får inte. Hon säger till sin far för att han inte skall bli orolig: - Föreställ mig som att jag skall på ett Spa när hon skall på en specialklinik fast det skall hon nog inte. Vilka föräldrar som inte åker direkt? : Jag behöver nog verkligen min nyss påbörjade semester. Såna här filmer kan inte jag se. Det måste bli en avkopplande bok efter detta.
 

Kommentarer
Postat av: anne

Twilight och förlossning? Nääää, det är nog Breaking Dawn del 1 du har sett. Misstänker jag.

Det är inte bara att kasta sig in i dessa flerdelars böcker/filmer, det blir mest bara larvigt då. :)

Är det förresten Rosemarys baby du tänker på?

Svar: Nej Twilight hette filmen. Jag la in bilden på personerna som hörde till. Tjejen som blev lite snabbt gravid hette Bella. Inget för mig.
Herta bloggar

2012-07-16 @ 00:02:57
URL: http://annnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0