Stenbro salonger

 
Stenbro salonger är en gammal prästgård som inte längre används till det den en gång skulle. Idag är den restaurang av den lite trevligare sorten. Idag får ni inga bilder på själva huset dvs fd prästgården men ni får lite bilder på...Läs mer om den fd Stenbrogården här:http://www.sabelskjold.se/artiklar/pdf/stenbrog%C3%A5rden.pdf
 
 
Deras trevliga utemiljö. Massa fina vita möbler. En trevlig grårandig kisse, som inte ville vara med på bild mötte oss när vi kom. Ett par speciella:) kaniner fanns också till tittning, i sina burar. En av dem höll på att spring/skutt träna, förmodligen till någon löpartävling senare i sommar.
 
 
 
Såna här skulle jag vilja ha hemma i trädgården.
 
 
Några av oss tog stekt strömming. Så gott!
 
 
En liten butik fanns det också i ett mindre hus i närheten. Kanske lite kostsamt kanske, om man säger så. Men det kostar ju inget att titta.
 
 

Kommentarer
Postat av: anne

ttrevligt, dit ska jag hitta endera dagen.

Svar: Gör du det+ Ta med katten.
Herta bloggar

2012-07-04 @ 21:45:02
URL: http://annnne.blogg.se
Postat av: skogsnuvan

Å såna trädgårdsmöbler hade vi när jag var liten Så fint Så fint. Nu blir jag riktigt nostalgisk

Svar: Konstaterade just(undrade vad jag svarade på för kommentar) att dessa trädgårdsmöbler är något många drömmer om. Tyvärr för dyra och kanske tur det så så få som möjligt lockat att köpa dem. det är totalt omöjliga att sitta i någon längre stund.
Herta bloggar

2012-07-05 @ 08:23:50
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0