Gymbyte minskade stressen

Jag bytte gym för en tid sedan, ja bytte och bytte jag avslutade efter många år. Jag var trött på gymet. Ett jättebra ställe med bra instruktörer men jag vill ha variation. Har annat jobb nu och i perioder hinner jag inte få till träningen på ett bra sätt i veckorna längre. Vill kunna gå och cykla till jobbet, har ont i perioder och vill då inte betala för mina pauser och sen...har jag vattenpassen på nya stället. Nya stället som innefattar även hyffsat stort gym med allt man vill om jag vill. Av vattenpassen mår jag bra, snart kommer våren och då vill jag röra mig utomhus i stället. denna våren fungerar jag fortfarande på om jag kommer att klara jogging utomhus igen. Skulle vara kul. Att använda klippkort är då helt perfekt. Man betalar för de träniingspass man kör. Har upptäckt att en del av stressen minskar, den del som säger att jag måste utnyttja kortet och träna för att mina nästan 500 spänn skall vara lönsamma.

Så nu är de slut med detta. i varje fall denna stress.

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Det låter som ett klokt byte, antar att den goda effekten av gymmande förtas en del om man ska stressa dit.

2012-03-27 @ 06:49:48
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Selma

Träning ska väl inte vara stress. På våren vill man ut.

2012-03-27 @ 08:12:50
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: anne

Jag meddelade igår att jag vill säga upp mitt medlemskap, har inte hört något ännu om när papren är klara för påskrift. Det ÄR en stress att veta att pengarna bara tickar iväg oanvända.



Funderar på klippkort på Sunlight...

2012-03-27 @ 20:37:01
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommen!

2012-03-27 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0