Alla apparna blir synliga igen?

 
Herta har just upptäckt att hon haft bottennapp av läsare idag. Vad har jag gjort? Kan det ha ett samband med att jag inte hinner blogga när vi har nätkontakt. Tappar nätet hemmavid jämt och ständigt men ikväll har mannen fixat något nytt, få se för hur länge det funkar innan det börjar slira igen.
 
En annan bloggmöjlighet, mobilen, funkar inte just nu. När jag skall logga in går det bra men sedan när jag skall klicka fram ett nytt dokument så funkar det inte alls utan alla apparna blir synliga igen.
 
Bu för blogg.se.
 
Tur att jag sett en komedi ikväll så jag får ha lite roligt.

Kommentarer
Postat av: Skogsnuvan

Jättefin bild i alla fall

Svar: Tack! Utanför vår dörr.
Herta bloggar

2012-11-04 @ 14:58:42
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Postat av: anne

Säger du det!?!

Jag har haft ca 10-20 % av normalt läsarantal i flera dagar, sämst hittills idag. Kanske är det blogg.se? Eller så är det de sanna siffrorna för jag har länge undrat om blogg.se saltar besökarsiffrorna med tanke på hur illa jag bloggar numera...

Svar: Jag hinner inte blogga eller rättare sagt näg jag försöker från mobilen så vill inte blogg.se att jag skall kunna lägga upp en ny sida och skriva i. Kan du det?
Herta bloggar

2012-11-04 @ 19:56:21
URL: http://annnne.blogg.se
Postat av: Inga M

Jag har sedan i torsdags haft en tredjedel färre läsare enligt Blogg.se statistik. Det är underligt med den ibland. Antingen så gör folk nåt annat än bloggar i detta land just nu, eller också så är det nåt fejk med blogg.se. Jag har ju alltid tyckt att jag har haft alldeles för många läsare i förhållande till mitt bloggande så jag vore inte förvånad.

Svar: Jag hinner inte blogga så mycket nu för tiden. Dessutom kan man inte blogga från mobilen och blogg.se just nu. Vet inte varför?
Herta bloggar

2012-11-05 @ 19:59:32
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Selma

Jag har helt slutat att titta på statistiken. Jag skulle bara bli deppig.

Svar: Bra sätt att hantera saken.
Herta bloggar

2012-11-10 @ 07:46:45
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: anne

Jag kan bara logga in på min ena blogg via mobilen, den andra bara "kastas ut" varje gång jag försöker. Så här har det varit sedan uppdateringen för någon månad sedan.

Och angående statistiken säger jag det samma som Inga, jag har tyckt mig har många fler besökare än jag borde med tanke på mitt bloggeri. Under en period använde jag Google Analytics och där hade jag ca 1/3 av de besök blogg.se angav.

Å andra sidan; varför bloggar man? Oavsett antal läsare är det kul att kunna gå tillbaka som i en dagbok och komma ihåg allt det man glömt (och som man aldrig trodde man skulle kunna glömma...).

Svar: Kan inte hantera någon av mina bloggar. Grr
Herta bloggar

2012-11-10 @ 10:55:45
URL: http://annnne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0